Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
decoder zonder belgacomtv straks

BelgacomTV straks zonder decoder...
http://datanews.knack.be/ict/nieuws/belg...tm#reviews
Blijkbaar wil Belgacom dus af van de set top boxen, en willen ze TV's met rechtstreekse toegang tot BelgacomTV aanbieden.
Het gaat om Samsung TV's.
Wie weet komt er dan ook een reactie van Telenet, met een CI+ module ?
Antwoord

(30-01-2013, 17:14)boulder schreef: http://datanews.knack.be/ict/nieuws/belg...tm#reviews
Blijkbaar wil Belgacom dus af van de set top boxen, en willen ze TV's met rechtstreekse toegang tot BelgacomTV aanbieden.
Het gaat om Samsung TV's.
Wie weet komt er dan ook een reactie van Telenet, met een CI+ module ?
Sorry, maar ik ga geen nieuwe tv kopen. Ik heb daar nu zeker geen geld ervoor en ook geen interesse.

Zo kunnen ze wel verdienen aan ons. Een GRATIS tv huren of krijgen, sta ik zeker niet weigerachtig.
Antwoord

Ik heb dat bericht bij belgacom ook zien staan,maar ben je wel zeker dat het gaat om de decoder en niet om die box die er nog eerst tussen moet staan bij hen.want als ik goed herinner is dit een verbinding van telefoonlijn naar box-decoder.Dus denk ik eerder dat ze die box willen liquideren en rechtstreeks werken van telefoon ingang naar decoder,zonder die box.Ik heb dat bericht ook nog niet gelezen zal het morgen eens bekijken want s'effens begint de voetbal.Anders zie ik dat niet goed zitten dat je speciaal moet gaan zien dat je televisie daarvoor aangepast is.Dan zouden bepaalde mensen gewoon zonder televisie vallen.
Antwoord

Ik zie niet direct de mensen nieuwe smart tv's te kopen.
Er zijn inderdaad mensen die pas al een nieuw tv hebben gekocht. Ik ook ongeveer een jaartje geleden. Maar ik ben niet bij belgacom maar je weet maar nooit als telenet ook die richting moest gaan.
Ben benieuwd.
Grtz
xXx
Antwoord

Inderdaad ik kan enkel het bericht maar bevestigen,maar tevens ook zeggen dat dat zo belachelijk is als het groot is.Nu in deze dure economische tijden dat wij al leven zou iedereen verplicht worden een samsung smart tv. te gaan kopen omdat zij en (samsung smart televitie's)problemen hebben.Het hele verhaal ken ik niet maar dat moet belgacom dan maar oplossen,ik vind niet dat men heel de bevolking zo maar een tv kan gaan laten kopen want dan stap ik nog liever naar een andere provider.
Antwoord

(31-01-2013, 10:55)Dimira schreef: Inderdaad ik kan enkel het bericht maar bevestigen,maar tevens ook zeggen dat dat zo belachelijk is als het groot is.Nu in deze dure economische tijden dat wij al leven zou iedereen verplicht worden een samsung smart tv. te gaan kopen omdat zij en (samsung smart televitie's)problemen hebben.Het hele verhaal ken ik niet maar dat moet belgacom dan maar oplossen,ik vind niet dat men heel de bevolking zo maar een tv kan gaan laten kopen want dan stap ik nog liever naar een andere provider.

menen jullie dat nu echt dat een provider zo maar zijn bestaande klanten hun decoder zouden afnemen , Sorry jullie zullen een geschikte tv moeten kopen. Kom he Big Grin
eventueel met nieuwe klanten en mensen die de kasjes beu zijn.
Antwoord

Ben wel eens benieuwd wat al die andere leveranciers van tv's gaan zeggen?Want het mogen enkel maar samsung tv's zijn die voor belgacom bestemd zijn.Dus hebben ze ook geen personeel meer nodig voor die boxen te repareren want alles zit toch in die tv.En ben wel eens benieuwd hoe dat dan allemaal in ze'n werk gaat gaan.
Antwoord

En hoe ga je opnemen met alleen maar een Smart TV?
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar buiten nieuws en sport kijk ik eigenlijk niet meer rechtstreeks, maar bijna altijd naar opgenomen programma's.
Antwoord

(05-02-2013, 19:49)Stormboy schreef: En hoe ga je opnemen met alleen maar een Smart TV?
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar buiten nieuws en sport kijk ik eigenlijk niet meer rechtstreeks, maar bijna altijd naar opgenomen programma's.

met je interne of externe HDD Wink
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

CD,TVV,TNTSat,HD+,dvb-t2 konig FTA20

Antwoord

(05-02-2013, 21:13)master-magic schreef:
(05-02-2013, 19:49)Stormboy schreef: En hoe ga je opnemen met alleen maar een Smart TV?

met je interne of externe HDD Wink
Daar heb ik zo mijn twijfels over. Die binnenkomende stream zal wel stevig geëncrypteerd zijn en alleen te decrypteren met de app. Om je opname af te spelen zou die app dan jouw externe HD als invoer moeten aanvaarden. Technisch misschien allemaal mogelijk, maar ik zie het Belgacom toch niet direct implementeren. Zeker als je ziet hoe de zenders nu al op hun achterste poten staan met de huidige opname mogelijkheden.
Antwoord

Ga naar locatie:

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info