Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
zenders nu in basispakket hd

HD Zenders nu in Basispakket
Vanaf maandag 20/01/14 heb ik gezien dat nu ook Sundance Channel HD, BBC HD en Eurosport HD in het basispakket zitten.
Ik kan daar alleen super tevreden van zijn over deze gang van zaken.
Antwoord

Thumbs Up 
Inderdaad, heel tevreden hierover Cool
Antwoord

(21-01-2014, 22:41)Kris schreef: Vanaf maandag 20/01/14 heb ik gezien dat nu ook Sundance Channel HD, BBC HD en Eurosport HD in het basispakket zitten.
Ik kan daar alleen super tevreden van zijn over deze gang van zaken.

Hier in Vlaams Brabant zitten ze nu ook in basispakket. Velen zullen tevreden zijn Shy
Antwoord

Huh is dit op de oude kanalen? moet je terug in scannen? vind ze niet
www.radiosite.eu www.master-magic.be telenet play, cd basis hd, netflix hd 
Antwoord

(22-01-2014, 16:08)natte schreef: Huh is dit op de oude kanalen? moet je terug in scannen? vind ze niet

ze zijn er toch hoor
Antwoord

Ben ook benieuwd of de prijzen voor de basiszenders het zelfde blijven?Want het geen eerst naar RIO gaat dat gaat dan nu weer naar basis.Logica is bij telenet ook ver weg.Kan misschien die vraag eens stellen voor wat meer duidelijkheid.
Antwoord

(22-01-2014, 17:22)Dimira schreef: Ben ook benieuwd of de prijzen voor de basiszenders het zelfde blijven?Want het geen eerst naar RIO gaat dat gaat dan nu weer naar basis.Logica is bij telenet ook ver weg.Kan misschien die vraag eens stellen voor wat meer duidelijkheid.

wie weet de voorbereiding van het aparte prime bij rio te voegen ?
de prijs zal wel hetzelfde blijven dan voor rio
Antwoord

(22-01-2014, 17:31)zorro123 schreef:
(22-01-2014, 17:22)Dimira schreef: Ben ook benieuwd of de prijzen voor de basiszenders het zelfde blijven?Want het geen eerst naar RIO gaat dat gaat dan nu weer naar basis.Logica is bij telenet ook ver weg.Kan misschien die vraag eens stellen voor wat meer duidelijkheid.

Ik heb niet veel zin om bij RIO te blijven.Morgen ga ik een mail sturen naar facebook van telenet.Het enige voordeel zie ik nog voor mij is PRIME want die films kan ik in feite missen en music choise ook.Ik ga eens eerlijk vragen wat ze nu nog allemaal van plan zijn.Eerst beloftes niet nakomen en in een nieuw jaar steken ze zenders die in een betaald paket van 25€ horen gewoonweg in het basis pakket.
Antwoord

ik denk dat rio aantrekkelijker zal moeten gemaakt worden

(22-01-2014, 18:39)Dimira schreef:
(22-01-2014, 17:31)zorro123 schreef:

Ik heb niet veel zin om bij RIO te blijven.Morgen ga ik een mail sturen naar facebook van telenet.Het enige voordeel zie ik nog voor mij is PRIME want die films kan ik in feite missen en music choise ook.Ik ga eens eerlijk vragen wat ze nu nog allemaal van plan zijn.Eerst beloftes niet nakomen en in een nieuw jaar steken ze zenders die in een betaald paket van 25€ horen gewoonweg in het basis pakket.
je moet dat niet vragen doe het via je mijn telenet
www.radiosite.eu www.master-magic.be telenet play, cd basis hd, netflix hd 
Antwoord

en als ze de 900 miljoen investeren voor de voetbal zal het nog duurder worden allemaal,
geld moet ergens van komen hé Wink
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

CD,TVV,TNTSat,HD+,dvb-t2 konig FTA20

Antwoord

Ga naar locatie:

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info