Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
verwijderen paketten

Paketten verwijderen
Hoe moet ik dit doen in mijn telenet,wat ik zie precies geen mogelijkheid.Langs televisie gaat het ook niet.Of moet dit via aangetekende weg?
Antwoord

(03-01-2013, 15:57)Dimira schreef: Hoe moet ik dit doen in mijn telenet,wat ik zie precies geen mogelijkheid.Langs televisie gaat het ook niet.Of moet dit via aangetekende weg?

Als ik iets wil afzeggen zoals oa telenet dan bel ik er naar.
Antwoord

Ja nogal logis,daarom vraag ik het maar omdat iemand hier eens heeft gezegd dat dat ook via mijn telenet gaat.Maar ik zie enkel de mogelijkheid om te bestellen en niet te verwijderen.Dus zo ver was ik nu ook al gekomen.
Antwoord

(03-01-2013, 17:07)Dimira schreef: Ja nogal logis,daarom vraag ik het maar omdat iemand hier eens heeft gezegd dat dat ook via mijn telenet gaat.Maar ik zie enkel de mogelijkheid om te bestellen en niet te verwijderen.Dus zo ver was ik nu ook al gekomen.

Ik kan gewoon via mijn telenet paketten aanvinken en na paar maanden weer verwijderen.
binnen de 3 maanden is het gratis bij verwijdering .
daarna moet je wachten tot het jaar om is ,anders komt in het rood geschreven , let op je betaald wel nog zoveel euro doordat je vroegtijdig je abonnement stopt.
Antwoord

Dat spelleke met dat abonnement was dat allang niet voorbij van voorig jaar oktober of wanneer was dat daar allemaal.Dat je daar je abonnement kon stopzetten zonder dat jaarlijks contrakt.Dus dat telt toch ook bij die paketten?
Antwoord

(03-01-2013, 21:08)Dimira schreef: Dat spelleke met dat abonnement was dat allang niet voorbij van voorig jaar oktober of wanneer was dat daar allemaal.Dat je daar je abonnement kon stopzetten zonder dat jaarlijks contrakt.Dus dat telt toch ook bij die paketten?
Bij mij is het via 'mijn Telenet' gegaan en daarna moest ik 2 dagen wachten.
Ik heb wel natuurlijk gebeld naar Mechelen en dat was geen probleem.
Maar toch hebben ze moeilijk gedaan om een ander product te nemen en ik heb 'neen' gezegd.
Ik beslis wat ik wil nemen en niet Telenet.

Ik kreeg ook een brief van tn en daarin stond dat ze het jammer vonden dat je hun product afzegt.
En dat is nog niet alles, want opeens stond er er een open saldo, maar ook dat heb ik 'niet' betaald en met aandrang heb ik gevraagd om het verschil in de volgende factuur te verrekenen.

Ze zijn lief als jje een produkt van tn neemt, maar 'oweé' als er één laat vallen.

Ik heb gezien dat ik nu een overschot heb op m'n saldo van tn voor mijn volgende factuur van hen.

Je moet soms je poot stijf houden en dan komt dat wel in orde.
Trouwens, ik was aan het einde van m'n contract van Sporting en Prime.
Antwoord

Ik ga het anders doen.Gewoon een aangetekend schrijven.Ik neem er een copy van voor mij en als ik de afrekening krijg en dat staat er nog bij dan trek ik dat er gewoon af.Eerst zie ik wel dat die dommicilliëering gedaan is en dat ik zelf kan betalen.Als ze mij afsluiten kan ik altijd stappen ondernemen.
Antwoord

als je prime of sporting pas aangevraagd hebt en dus nog geen jaar abbo bent op die zenders of andere paketten dan moet je minimum 6 maanden dat hebben voor je ze zonder kosten kan opzeggen,
en via mijn telenet gaat het snelste,
uitvinken en na 2 werkdagen zijn ze weg.
en kan zijn dat je nog moet betalen voor de dagen die voor de anulering ligt.
dus neem nu dat je vandaag alles afzegt of anuleert,dan reken ze nog de dagen bij tot dat je daadwerkelijk bent afgesloten op die pakketten.
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

CD,TVV,TNTSat,HD+,dvb-t2 konig FTA20

Antwoord

Ik moet er toch een paar gaan opzeggen want ik zie nu dat het leven vanaf vorig jaar vooral een flink pak duurder is geworden.En dat is sinds dat Di Rupo daar aan de macht is gekomen met zijn besparingen.Sattelietschotel en tv zal ik nu ook maar even uit mijn gedachten moeten zetten.Heb gisteren ook ineens maar mijn abonnement op het weer stopgezet omdat dit niet betaalbaar meer was.Dit is nu ook allemaal gekomen sinds ik in het nieuwe duurdere appartement ben gaan wonen maar niet enkel daardoor.De rest is veel duurder geworden.
Antwoord

(04-01-2013, 11:08)Dimira schreef: Ik moet er toch een paar gaan opzeggen want ik zie nu dat het leven vanaf vorig jaar vooral een flink pak duurder is geworden.En dat is sinds dat Di Rupo daar aan de macht is gekomen met zijn besparingen.Sattelietschotel en tv zal ik nu ook maar even uit mijn gedachten moeten zetten.Heb gisteren ook ineens maar mijn abonnement op het weer stopgezet omdat dit niet betaalbaar meer was.Dit is nu ook allemaal gekomen sinds ik in het nieuwe duurdere appartement ben gaan wonen maar niet enkel daardoor.De rest is veel duurder geworden.
Ja Dimira, alles wordt duurder! Bij Telenet is het op één jaar 1/2 tijd bijna 5 euro duurder (met indexsprong van 3 feb. 13).
* 12 naar 21% 1 euro
* Sporting 2 euro
* indexsprong van 3 feb. 13 +/- 1.55 euro
Dat kan ik zien op m'n factuur en de mededeling van tn.

Onderdak en eten + kleding is het allerbelangrijkste. De rest is ook belangrijk, maar voor sommigen minder.

Mijn uitgaves zijn ongeveer hetzelfde als voor jaar...
Antwoord

Ga naar locatie:

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info