Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
nu belgie in kaart aan te een cd mogelijk vanaf vragen om

Vanaf nu mogelijk om in belgie een CD kaart aan te vragen
Je kan vanaf vandaag in belgie een CD kaart aanvragen en bestellen met het pakket naar keuze met een instalatie pakket erbij.
meer info op de site van CD

http://www.canaldigitaal.nl/nbu/
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

CD,TVV,TNTSat,HD+,dvb-t2 konig FTA20

Antwoord

(13-07-2013, 15:01)master-magic schreef: Je kan vanaf vandaag in belgie een CD kaart aanvragen en bestellen met het pakket naar keuze met een instalatie pakket erbij.

Dit is wel alleen voor satellietgebruikers hé.
Antwoord

staat daarom ook in een satelliet forum hé Wink
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

Antwoord

(13-07-2013, 16:29)master-magic schreef: staat daarom ook in een satelliet forum hé Wink

Sorry, je hebt gelijk .Had het niet gemerkt.
Antwoord

Als ik de kans had om satelliet te nemen dan deed ik het toch denk ik.Want het zou me op de'n duur veel goedkoper uitkomen.
Antwoord

ik heb me aangemeld,ben eens benieuwd wat ze gaan aanbieden.
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

Antwoord

(13-07-2013, 20:34)master-magic schreef: ik heb me aangemeld,ben eens benieuwd wat ze gaan aanbieden.

ik heb vorige maand cd opgezegd geen sattelite meer in nieuwe huis had hdpakket met film pakket.Sadvertel hier je bevindingen hee master. heb je geen hollands adres meer nodig dan?

hopelijk volgt telenet alhoewel basispakket van waarde 399 gratis terbeschikking . kan je hier ook tv vlaanderenkaart bijsteken in hun apparatuur?

(13-07-2013, 15:32)guyke schreef:
(13-07-2013, 15:01)master-magic schreef: Je kan vanaf vandaag in belgie een CD kaart aanvragen en bestellen met het pakket naar keuze met een instalatie pakket erbij.

opgelet je krijgt niet alle hollandse zenders alleen omroep sbs6 veronica en rtl4
www.radiosite.eu www.master-magic.be telenet play, cd basis hd, netflix hd 
Antwoord

(14-07-2013, 22:40)natte schreef:
(13-07-2013, 20:34)master-magic schreef: ik heb me aangemeld,ben eens benieuwd wat ze gaan aanbieden.

ik heb vorige maand cd opgezegd geen sattelite meer in nieuwe huis had hdpakket met film pakket.Sadvertel hier je bevindingen hee master. heb je geen hollands adres meer nodig dan?

hopelijk volgt telenet alhoewel basispakket van waarde 399 gratis terbeschikking . kan je hier ook tv vlaanderenkaart bijsteken in hun apparatuur?

(13-07-2013, 15:32)guyke schreef:

opgelet je krijgt niet alle hollandse zenders alleen omroep sbs6 veronica en rtl4

van zodra ik zekerheid heb dat ze mij een kaart vanuit belgie (want zo staat het er toch) willen verkopen dan ga ik het zeker zijn,
lees op forums toch al dat er van ierland een kaart hebben besteld op hun adres en bankrekening van daar.

je krijgt het pakket welke je kan kiezen tot entertainment met sport 1 in.
maar hoe ze het gaan regelen voor eurosport2 HD bv die geen rechten hebben voor belgie of voetbal wedstrijden van belgie die enkel voor belgie bij telenet zitten weet ik niet.
zal het binnenkort snel weten als ze er op ingaan op mijn aanmelding.
hoe het zal gaan verder ook of ik enkel de kaart kan krijgen in plaats van die ontvanger en schotel in bruikleen weet ik ook niet.
n je moet een contract van 2 jaar nemen hier bij die actie.
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

Antwoord

je krijgt wel alle basis zenders in HD hé natte.
en niet enkel die dat je noemt.
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

Antwoord

(14-07-2013, 23:33)master-magic schreef: je krijgt wel alle basis zenders in HD hé natte.
en niet enkel die dat je noemt.

Heb je dan géén schotel en/of decoder nodig en alleen die kaart?HuhUndecided
Antwoord

Ga naar locatie:

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info