Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
cnbc rtl wdr europe television en

WDR, RTL Television en CNBC Europe
Citaat:Sinds 15 oktober heeft Belgacom in Luxemburg een tv-aanbod gelanceerd in combinatie met telefonie en internet. Belgacom is namelijk actief in Luxemburg (het land voor alle duidelijkheid) onder de naam Tango. Het nieuwe pack met digitale tv heet Tango Generation en moet oa Numericable wat concurrentie bieden. De tv-decoders zijn dezelfde als die van Belgacom TV trouwens.

In Luxemburg zijn het Luxemburgs, Frans en Duits de hoofdtalen. Het is dus ook logisch dat je ook zenders in talen veel aanbiedt. Wel sinds 15 oktober is er ook een tv-aanbod met véél zenders die in die talen (zie afbeelding). U herkent oa WDR, RTL Television, CNBC Europe, alle Duitse regionale tv-zenders, themazenders van ARD en ZDF, KabelEins, ProSieben, Sat.1, Tele5, N-TV, N24, Super RTL, RTL II, VOX, themazenders van Rai (met het onlangs geschrapte Rai News!), RTPi, TVE 24h, Nederlandse RTL-zenders (die komt omwille van de licentievestiging van RTL Nederland sinds eind jaren '80 in Luxemburg en dus verplicht ook door te geven in Luxemburg),.... U herkent ook enkele tv-zenders die ook bij ons beschikbaar zijn zoals Action, La Une, La Deux, France 2/3/4/5, Escales,...en in het betaalpakket ook Belgacom 11 en Belgacom 11+.

Meer zenders en ook de betaalpakketten te ontdekken op: http://www.tangogeneration.lu/notre-tv/chaines-bouquets

Kortom: heel wat zenders die wij al (zeer) lang vragen biedt Belgacom onder de naam Tango aan in Luxemburg, zoals WDR, CNBC Europe, RTL Television en vele andere Duitse tv-zenders. Ook de Portugese RTPi, Rai News, Rai Scuola, Rai Storia, TVE 24h,...biedt Belgacom probleemloos aan in Luxemburg, waar Belgacom blijkbaar minder problemen ziet in het aanbieden van die zenders dan in België! Een duidelijk verschil tussen België en Luxemburg!
bericht van Tien op het belgacom forum.
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

CD,TVV,TNTSat,HD+,dvb-t2 konig FTA20

Antwoord

Van mij mogen gerust die duitse zenders erbij komen bij telenet.Ook zijn escales/histoire/ushuaiä tv/nat geo wild en nog enkelen geen slechte zenders.Maar hopelijk zal ik die later moest ik sat nemen wel tegen komen.
Antwoord

Ik denk eerst en vooral dat de nood aan nieuwe én gekende zenders dringender is bij Belgacom. Essentiële en ex-analoge zenders zoals WDR en CNBC Europe ontbreken nog altijd bij Belgacom TV namelijk.

Daarnaast is het opvallend en schandalig dat het allemaal perfect wél voor Belgacom kan in Luxemburg, maar niet in België. De vele reacties/excuses van Eva van Belgacom worden door Tango Generation in de wind geslagen, want die zenders worden beheerd ook in Brussel bij Belgacom zelf dus. Het kan dus weldegelijk om die zenders toe te voegen, alleen de onlogica van Belgacom werkt tegen. Wie snapt er nog iets van??

Mvg
Antwoord

Zoals ik al gezegd heb is dat gewoon het beleid of laat ons zeggen de laksheid bij belgacom.
Antwoord

(02-11-2012, 19:40)Tien schreef: Ik denk eerst en vooral dat de nood aan nieuwe én gekende zenders dringender is bij Belgacom. Essentiële en ex-analoge zenders zoals WDR en CNBC Europe ontbreken nog altijd bij Belgacom TV namelijk.

Daarnaast is het opvallend en schandalig dat het allemaal perfect wél voor Belgacom kan in Luxemburg, maar niet in België. De vele reacties/excuses van Eva van Belgacom worden door Tango Generation in de wind geslagen, want die zenders worden beheerd ook in Brussel bij Belgacom zelf dus. Het kan dus weldegelijk om die zenders toe te voegen, alleen de onlogica van Belgacom werkt tegen. Wie snapt er nog iets van??

Mvg

vraag me af of dit wel in brussel word verstuurd naar luxemburg,
word dat niet in luxemburg zelf doorgestuurd via adsl,
de meeste zenders zitten bij telesat ook,
denk dus direct aan een samenwerking met telesat voor de beelden te verspreiden,omdat ze in luxemburg ook een telesat pakket aanbieden.
allee ja,dat is het eerste waar ik aan denk.
en nog iets anders,
als je het aantal zenders telt in vlaanderen en die in luxemburg,
is dat niet bijna evenveel zenders,dat ze een beperking hebben op hun stream servers bij belgacom brussel en luxemburg??????
dat ze bv ook moeten investeren in extra servers voor extra streams te kunnen aanbieden en dat ze investeren in andere dingen dan die servers in vlaanderen.
dat ze bv geld steken in het vernieuwen van de centrale's ofzo voor de snellere snelheid te kunnen aanbieden.
denk maar even luidop zoals ze zeggen hé.
ik sta niet zo dicht bij de technologie van belgacom dan van telenet qua testen en kennis.
heb in het begin jaar belgacom tv gehad,nog met die grijs blauwe decoder die via scart zo een blauwe rand gaf in het beeld.
weet niet of dit nog zo is dat probleem.
maar ik dwaal nu af in dit topic.
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

Antwoord

(03-11-2012, 00:31)master-magic schreef: vraag me af of dit wel in brussel word verstuurd naar luxemburg,
denk dus direct aan een samenwerking met telesat voor de beelden te verspreiden,omdat ze in luxemburg ook een telesat pakket aanbieden.
en nog iets anders,
is dat niet bijna evenveel zenders,dat ze een beperking hebben op hun stream servers bij belgacom brussel en luxemburg??????
dat ze bv ook moeten investeren in extra servers voor extra streams te kunnen aanbieden en dat ze investeren in andere dingen dan die servers in vlaanderen.
dat ze bv geld steken in het vernieuwen van de centrale's ofzo voor de snellere snelheid te kunnen aanbieden.
ik sta niet zo dicht bij de technologie van belgacom dan van telenet qua testen en kennis.
heb in het begin jaar belgacom tv gehad,nog met die grijs blauwe decoder die via scart zo een blauwe rand gaf in het beeld.

Ja normaal wordt dit in Brussel wel beheerd denk ik. Ik heb trouwens bijvoorbeeld een paar weken geleden verschillende zenders gehoord op testkanalen hier in Vlaanderen terwijl die van Luxemburg zijn en heel wat zenders van Belgacom, inclusief Belgacom 11 en Belgacom 11+, zijn in Luxemburg beschikbaar. Ik kan ook verkeerd zijn hoor, ben geen techneut, maar ik denk dat toch Smile

Bij Belgacom zijn er trouwens tegenwoordig veel zenders die tijdelijk uitvallen, vooral 's nachts en overdag. Even een zwart beeld, of gekraak en gepiep met flitsen van het kanaal. Misschien dat Belgacom zijn servers aan het uitbreiden zijn voor meer kanalen? Smile

Mvg
Antwoord

(03-11-2012, 00:50)Tien schreef:
(03-11-2012, 00:31)master-magic schreef: vraag me af of dit wel in brussel word verstuurd naar luxemburg,
en nog iets anders,

Ja normaal wordt dit in Brussel wel beheerd denk ik. Ik heb trouwens bijvoorbeeld een paar weken geleden verschillende zenders gehoord op testkanalen hier in Vlaanderen terwijl die van Luxemburg zijn en heel wat zenders van Belgacom, inclusief Belgacom 11 en Belgacom 11+, zijn in Luxemburg beschikbaar. Ik kan ook verkeerd zijn hoor, ben geen techneut, maar ik denk dat toch Smile

Bij Belgacom zijn er trouwens tegenwoordig veel zenders die tijdelijk uitvallen, vooral 's nachts en overdag. Even een zwart beeld, of gekraak en gepiep met flitsen van het kanaal. Misschien dat Belgacom zijn servers aan het uitbreiden zijn voor meer kanalen? Smile

Mvg
ja dat laatste zou miss kunnen hé,als ze zien wat de reacties op internet zijn voor meer duitse zenders enzo,
dat ze eerst uitzendrechten hebben voor luxemburg en dat ze die dan gaan uitbreiden naar wallonie en vlaanderen.
zou natuurlijk zeer welkom zijn bij belgacom tv klanten die extra zenders,
maar we zien wel hé,
miss dat ze komen tegen december voor jullie kerst :p
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

Antwoord

(03-11-2012, 01:16)master-magic schreef: ja dat laatste zou miss kunnen hé,als ze zien wat de reacties op internet zijn voor meer duitse zenders enzo,
dat ze eerst uitzendrechten hebben voor luxemburg en dat ze die dan gaan uitbreiden naar wallonie en vlaanderen.
maar we zien wel hé,

Ja inderdaad, we zitten intussen aan 150 likes. Het gaat goed vooruit en we geven niet op. In het verleden werd er weggelachen door sommigen dat er nooit zoveel volk meer zenders zoals CNBC, WDR en RTL Television zou willen...wel ik ben blij dat we vandaag het tegendeel bewijzen en een krachtig signaal kunnen bieden aan Belgacom. Het is eerder op dezelfde manier via FB al gebeurd bij Rai 2 en 3. En dan vergeten we dat vele mensen ook nog niet op FB zitten, maar wel eens zijn met ons.

Laten we hopen dat zo op die manier de uitzendrechten naar heel België doortrekken, maar ik weet en besef ook dat lang niet al die Duitse zenders (een stuk of 30 à 40) bij Belgacom zullen komen maar een deel (hopelijk).

Haha Smile Kerst? Eerst zien zei de blinde Wink Bij Belgacom kan dat ook de kerst van 2017 zijn :p
Antwoord

Dat dan telenet daar maar eens een kijkje gaat nemen.Want die duitse zenders zijn toch altijd welkom.Al versta ik geen duits of toch niet goed.Maar mijn moeder wel,maar ik weet dat op de duitse zenders meeste wel de beste programma's te zien zijn.
Antwoord

(03-11-2012, 01:54)Tien schreef:
(03-11-2012, 01:16)master-magic schreef: ja dat laatste zou miss kunnen hé,als ze zien wat de reacties op internet zijn voor meer duitse zenders enzo,
maar we zien wel hé,

Ja inderdaad, we zitten intussen aan 150 likes. Het gaat goed vooruit en we geven niet op. In het verleden werd er weggelachen door sommigen dat er nooit zoveel volk meer zenders zoals CNBC, WDR en RTL Television zou willen...wel ik ben blij dat we vandaag het tegendeel bewijzen en een krachtig signaal kunnen bieden aan Belgacom. Het is eerder op dezelfde manier via FB al gebeurd bij Rai 2 en 3. En dan vergeten we dat vele mensen ook nog niet op FB zitten, maar wel eens zijn met ons.

Laten we hopen dat zo op die manier de uitzendrechten naar heel België doortrekken, maar ik weet en besef ook dat lang niet al die Duitse zenders (een stuk of 30 à 40) bij Belgacom zullen komen maar een deel (hopelijk).

Haha Smile Kerst? Eerst zien zei de blinde Wink Bij Belgacom kan dat ook de kerst van 2017 zijn :p
waarom geen enqeute maken online en bezorgen aan belgacom in brussel of een andere manier dat er iemand het persoonlijk kan afgeven aan belgacom in brussel zodat ze weet hebben dat er veel klanten meer zenders willen enzo.
allee ja,is maar een idee hé.
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

Antwoord

Ga naar locatie:

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info