Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
zenders nieuwe wanneer hd ?

Wanneer nieuwe HD Zenders ?
In september werden de oude digiboxen/digicorders niet meer ondersteund omdat Telenet meer en meer HD Zenders ging toevoegen. We zijn nu eind november en ik zie nog steeds geen enkele nieuwe HD Zender. Weeral veel poeha.... en we krijgen niets in de plaats. En ondertussen de abonnementsprijzen nog eens verhogen......
Antwoord

ze zijn nog steeds aan testen op de kabel Wink
en ze zijn aan het onderhandelen met enkele aanbieders van zenders......
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

CD,TVV,TNTSat,HD+,dvb-t2 konig FTA20

Antwoord

Ik verwacht,dat meer zenders enkel de prijzen maar naar boven gaan duwen.Hier is ook niets meer bij gekomen,dus ik veronderstel dat ze nu na die prijs stijging toch niets gaan doorvoeren.
Antwoord

(28-11-2014, 13:36)Dimira schreef: Ik verwacht,dat meer zenders enkel de prijzen maar naar boven gaan duwen.Hier is ook niets meer bij gekomen,dus ik veronderstel dat ze nu na die prijs stijging toch niets gaan doorvoeren.

Ik zou ook niet weten wat er nog te rapen valt ivm nieuwe zenders?
Denk dat er toch wel genoeg op de kabel zitten , en mensen die er meer willen nemen een schotel voor onder andere wat meer Duitse enz......
Antwoord

Citaat:Ik zou ook niet weten wat er nog te rapen valt ivm nieuwe zenders?
Denk dat er toch wel genoeg op de kabel zitten , en mensen die er meer willen nemen een schotel voor onder andere wat meer Duitse enz......

Ik heb het eigenlijk over de reeds bestaande zenders die nog steeds in SD kwaliteit uitzenden. Wanneer krijgen we van deze bestaande zenders de HD versie ? Dat bedoelde ik met, wanneer "nieuwe" HD Zenders. Ik vind dat Telenet hierin achterblijft. Wanneer NPO zenders, Duitse zenders, Eurosport2,..... in HD.
Antwoord

(28-11-2014, 20:25)Kris schreef:

Ik heb het eigenlijk over de reeds bestaande zenders die nog steeds in SD kwaliteit uitzenden. Wanneer krijgen we van deze bestaande zenders de HD versie ? Dat bedoelde ik met, wanneer "nieuwe" HD Zenders. Ik vind dat Telenet hierin achterblijft. Wanneer NPO zenders, Duitse zenders, Eurosport2,..... in HD.

Telenet gaat nog redelijk met HD zenders als we naar de Vlaamse zenders kijken, bij tv Vlaanderen ligt dat anders , daar is 2BE en vier enz nog niet eens in HD . Maar ik denk dat daar volgend jaar ook verandering in gaat komen als ze naar 23 graden verhuizen .
Antwoord

(28-11-2014, 20:25)Kris schreef: Ik zou ook niet weten wat er nog te rapen valt ivm nieuwe zenders?
Citaat:Ik heb het eigenlijk over de reeds bestaande zenders die nog steeds in SD kwaliteit uitzenden. Wanneer krijgen we van deze bestaande zenders de HD versie ? Dat bedoelde ik met, wanneer "nieuwe" HD Zenders. Ik vind dat Telenet hierin achterblijft. Wanneer NPO zenders, Duitse zenders, Eurosport2,..... in HD.

Maar dat kan dan ook weer liggen omdat die zenders vrij duur zijn.Ik weet het niet,maar die bestaan toch al een tijd in holland.En in ieder geval Poximus voert ze ook niet toe,en zij hebben nu zo veel HD.Daar bij als telenet wil zouden ze er wel kunnen bij plaatsen,want op satelliet zie je HD zenders genoeg.Dus zal het aanbod wel bestaan als ze moeite doen.
Antwoord

(28-11-2014, 21:24)Dimira schreef:
(28-11-2014, 20:25)Kris schreef:

Maar dat kan dan ook weer liggen omdat die zenders vrij duur zijn.Ik weet het niet,maar die bestaan toch al een tijd in holland.En in ieder geval Poximus voert ze ook niet toe,en zij hebben nu zo veel HD.Daar bij als telenet wil zouden ze er wel kunnen bij plaatsen,want op satelliet zie je HD zenders genoeg.Dus zal het aanbod wel bestaan als ze moeite doen.

als men alle zenders heeft van het betaal pakket bij telenet , dan heb je waarschijnlijk alles gezien . Want anders zie je toch weer het zelfde programma op een andere zenderSad
Antwoord

(27-11-2014, 22:12)master-magic schreef: ze zijn nog steeds aan testen op de kabel Wink
en ze zijn aan het onderhandelen met enkele aanbieders van zenders......

en vooral als men men het pluspakket stopt (of is men ermee al gestopt ?), in 2015 : kunnen ze er nog bijzetten
Antwoord

Ja,ik dacht toch dat ze er waren mee gestopt al een tijdje,en dat nu alles daarom naar REX&RIO vloeit En wat ik nog moest zeggen want ik zie dat dit bericht hier niet geplaatst is dat die zender van 13the street mij serieus ergert met zijn vele herhalingen.En dan vooral nog van langspeelfilms die 5 à6 maal om de 2 weken langs komen.En normaal is het toch eenvoudig genoeg om met digitale tv optenemen.En kan men beter voor zulke zenders HD zenders in de plaats zetten.Dan vind ik persoonlijk AMC veel beter als zender.
Antwoord

Ga naar locatie:

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info