Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
in netwerk europa opgerold iptv

iptv netwerk opgerold in europa
(13-02-2017, 00:36)master-magic schreef:
(13-02-2017, 00:20)Dimira schreef:
(12-02-2017, 18:13)master-magic schreef:
(12-02-2017, 13:37)Dimira schreef: Nu gaan ze wel op jacht naar dat streamen naar illala zenders zoals die Hollanders die ik vroeger ook met een schotel kon krijgen en dus nu ook nog beschikbaar is als je de juiste weg vind. Eens ze die weg hebben gevonden kunnen ze daar weer jacht gaan op maken. Weer een nieuwe bezigheid. Vele schotel liefhebbers weten misschien wel al waar ik over praat maar zullen zeggen dat hett biet niet bestaat. Shy

Je kan nu legaal een kaartje kopen voor canal digitaal nederland op een belgisch adres en europese bankrekening,dus waarom nog via omwegen gaan werken als je een schotel hebt hangen,
En vergeet dat maar dat ze dit nog doen zoals vroeger met kaartje kopieren en dan enkele maanden kijken,
De beveiliging op de kaarten is al zodanig verbeterd dat dit niet meer kan en er is nu een andere codering op de kaart en eens viaccess eropkomt dan zal het gedaan zijn met de M7 zenders via omwegen kijken,de beveiliging is dan tot 3 keer toe toegepast zodat de kaart nog enkel kan dienen als ijskrabber,
Of je koopt een ci module of hun rot bakjes....
De ip opties zullen ook wel minderen eens die opties via satelliet minderen want nu prikken ze het satellietsignaal gewoon door en enkele de kabelsignalen als ik lees wat ze zo aanbieden.
Al zitten er enkele sites bij dat ik bezocht om eens een idee te hebben wat ze meer aanbieden dat reclame maken met zenders dat zelf niet meer bestaan voor nederland en belgie,en dan is de vraag,
Hoe betrouwbaar is dat dan....
Je zal dan toch eens  aandachtiger dit forum moeten gaan lezen. Ik heb verleden week gezegd dat ik in Brecht ook een schotel had en dat ik naar Magatronics in Merksem ging. Om deze te laten upgredten deze haart?. Nu kan je mij of die wibkel daar ook niet vinden want die is al lang veruist.

Is te zien wat je bedoel met upgraden van je kaart en welke dat dit was en hoelang dit is geleden????
mester dimira heeft geen schotel meer
www.radiosite.eu www.master-magic.be telenet play, cd basis hd, netflix hd 
Antwoord

(13-02-2017, 08:17)natte schreef:
(13-02-2017, 00:36)master-magic schreef:
(13-02-2017, 00:20)Dimira schreef:
(12-02-2017, 18:13)master-magic schreef:
(12-02-2017, 13:37)Dimira schreef: Nu gaan ze wel op jacht naar dat streamen naar illala zenders zoals die Hollanders die ik vroeger ook met een schotel kon krijgen en dus nu ook nog beschikbaar is als je de juiste weg vind. Eens ze die weg hebben gevonden kunnen ze daar weer jacht gaan op maken. Weer een nieuwe bezigheid. Vele schotel liefhebbers weten misschien wel al waar ik over praat maar zullen zeggen dat hett biet niet bestaat. Shy

Je kan nu legaal een kaartje kopen voor canal digitaal nederland op een belgisch adres en europese bankrekening,dus waarom nog via omwegen gaan werken als je een schotel hebt hangen,
En vergeet dat maar dat ze dit nog doen zoals vroeger met kaartje kopieren en dan enkele maanden kijken,
De beveiliging op de kaarten is al zodanig verbeterd dat dit niet meer kan en er is nu een andere codering op de kaart en eens viaccess eropkomt dan zal het gedaan zijn met de M7 zenders via omwegen kijken,de beveiliging is dan tot 3 keer toe toegepast zodat de kaart nog enkel kan dienen als ijskrabber,
Of je koopt een ci module of hun rot bakjes....
De ip opties zullen ook wel minderen eens die opties via satelliet minderen want nu prikken ze het satellietsignaal gewoon door en enkele de kabelsignalen als ik lees wat ze zo aanbieden.
Al zitten er enkele sites bij dat ik bezocht om eens een idee te hebben wat ze meer aanbieden dat reclame maken met zenders dat zelf niet meer bestaan voor nederland en belgie,en dan is de vraag,
Hoe betrouwbaar is dat dan....
Je zal dan toch eens  aandachtiger dit forum moeten gaan lezen. Ik heb verleden week gezegd dat ik in Brecht ook een schotel had en dat ik naar Magatronics in Merksem ging. Om deze te laten upgredten deze haart?. Nu kan je mij of die wibkel daar ook niet vinden want die is al lang veruist.

Is te zien wat je bedoel met upgraden van je kaart en welke dat dit was en hoelang dit is geleden????
mester dimira heeft geen schotel meer

Duh dat we mjjn kleine teen ook wel,die kan geen schotel zetten omdat die niet op het dak kan en mag enz.
Maar wat die over spreekt zijn dingen die al zeker 10 jaar geleden gebeurde,kaartje aanpassen om toch nog cd te kunnen kijken weer een tijdje tot de codering weer veranderde op het kaartje.
Was een business waar menig satelliet verkoper veel geld aan verdiende elke keer.
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

CD,TVV,TNTSat,HD+,dvb-t2 konig FTA20

Antwoord

master laat ons zeggen dat ik er geen 2 jaar zal naast zitten maar ik spreek over 30 jaar. Dit is dus lang geleden of jij er al was vermoed ik wel maar ik was toen 20. En toen was dit de allerdaagse bezigheid. En als het toen was is het nu ook punt uit. Ook wat Guyke van die stront bakskes vind kan ik even goed van die stront schotels vinden, want daar gebeurd evenveel rotzooi mee als met als op IP TV. Aleen heb je daar die zaken niet zoals film en apps, maar daar is veel aan te doen als ze aan die mediaplayers sleutelen dat er voor moet betaald worden zoals je een film huurt of muziek gaat huren. En zolang  die satelliet niet legaal is hoeft men hier niet steeds op mijn kap te zitten, want ik heb jaren saelliet gehad en weet wat de mogelijkheden zijn. Dus mij hoeven ze nu ook geen blazen wijs te maken.
Antwoord

(13-02-2017, 16:29)Dimira schreef: master laat ons zeggen dat ik er geen 2 jaar zal naast zitten maar ik spreek over 30 jaar. Dit is dus lang geleden of jij er al was vermoed ik wel maar ik was toen 20. En toen was dit de allerdaagse bezigheid. En als het toen was is het nu ook punt uit. Ook wat Guyke van die stront bakskes vind kan ik even goed van die stront schotels vinden, want daar gebeurd evenveel rotzooi mee als met als op IP TV. Aleen heb je daar die zaken niet zoals film en apps, maar daar is veel aan te doen als ze aan die mediaplayers sleutelen dat er voor moet betaald worden zoals je een film huurt of muziek gaat huren. En zolang  die satelliet niet legaal is hoeft men hier niet steeds op mijn kap te zitten, want ik heb jaren saelliet gehad en weet wat de mogelijkheden zijn. Dus mij hoeven ze nu ook geen blazen wijs te maken.

Wat 30 jaar geleden kon kan nu niet meer,die codering is al paar keer veranderd en je kan ze niet meer op een andere kaart zetten zodat je alles kan bekijken zoals vroeger,
Als zelf de franse canal+ zenders nog enkel werken met de ci module en de ontvanger van M7 en de rest niet,hoe ga je die dan tevoorschijn toveren op een andere kaart door de kaart te kopieren van sleuteltjes.
En de rest van de zenders gaan volgen op deze strenge codering dat 3 keys nodig hebben eer die wilt werken,en deze zijn nog steeds niet gekend momenteel en zullen ook niet zo snel komen,tijd van vroeger is gedaan,is niet meer zo simpel gelijk jij hier verondersteld zoals het 30 jaar geleden was.
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

Antwoord

(13-02-2017, 16:42)master-magic schreef:
(13-02-2017, 16:29)Dimira schreef: master laat ons zeggen dat ik er geen 2 jaar zal naast zitten maar ik spreek over 30 jaar. Dit is dus lang geleden of jij er al was vermoed ik wel maar ik was toen 20. En toen was dit de allerdaagse bezigheid. En als het toen was is het nu ook punt uit. Ook wat Guyke van die stront bakskes vind kan ik even goed van die stront schotels vinden, want daar gebeurd evenveel rotzooi mee als met als op IP TV. Aleen heb je daar die zaken niet zoals film en apps, maar daar is veel aan te doen als ze aan die mediaplayers sleutelen dat er voor moet betaald worden zoals je een film huurt of muziek gaat huren. En zolang  die satelliet niet legaal is hoeft men hier niet steeds op mijn kap te zitten, want ik heb jaren saelliet gehad en weet wat de mogelijkheden zijn. Dus mij hoeven ze nu ook geen blazen wijs te maken.

Wat 30 jaar geleden kon kan nu niet meer,die codering is al paar keer veranderd en je kan ze niet meer op een andere kaart zetten zodat je alles kan bekijken zoals vroeger,
Als zelf de franse canal+ zenders nog enkel werken met de ci module en de ontvanger van M7 en de rest niet,hoe ga je die dan tevoorschijn toveren op een andere kaart door de kaart te kopieren van sleuteltjes.
En de rest van de zenders gaan volgen op deze strenge codering dat 3 keys nodig hebben eer die wilt werken,en deze zijn nog steeds niet gekend momenteel en zullen ook niet zo snel komen,tijd van vroeger is gedaan,is niet meer zo simpel gelijk jij hier verondersteld zoals het 30 jaar geleden was.

Was jij soms toen nog niet uit de bloemkolen? Versleutelen of niet versletelen daar was in die tijd ook steeds een probleem dat na verloop van tijd die kaart uitviel en dan moest men deze voor 100 fr laten upgraden  achter de toog. Enkel vaste klanten waren er van op de hoogte. En die handel is hier nog altijd. Volgende week weet ik het dan moet ik nog eens langs mijn zuster maar ik heb het er al gezien.
Antwoord

IPTV vormt een steeds grotere bedreiging voor tv-aanbieders. Nu in steeds meer regio’s in Europa snel breedbandinternet op huisadressen aanwezig is, is de verkoop van illegale IPTV-abonnementen gestegen. In Nederland kan men op vrijwel elk huisadres snel internet verkrijgen. Het is daarom niet verwonderlijk dat Nederlandse aanbieders de opsporing en aanpak van illegaal tv-kijken via IPTV een veel hogere prioriteit hebben gegeven.

Wat is IPTV eigenlijk? Via internet kijkt men naar een pakket van tv-zenders. Dat kan in het geval van satellietontvangst bijvoorbeeld direct via een Enigma2-satellietontvanger. Maar IPTV kan ook via een Kodi-mediaspeer, IPTV-decoders als MAG, tablet en direct via Samsung en LG Smart TV televisies gekeken worden. In Nederland zijn er verschillende bedrijven die openbaar IPTV-abonnementen verkopen. Hiermee kan men voor een bedrag van tussen de tien en twintig euro per maand naar duizenden Europese zenders kijken, inclusief alle Nederlandse kanalen waaronder Film1, FOX Sports en Ziggo Sport. Elk weldenkend mens kan op zijn vingers natellen dat dit soort abonnementen niet legaal zijn. Toch was het tot voor kort moeilijk om verkopers van deze IPTV-abonnementen juridisch aan te pakken.

De Nederlandse auteursrechtenbelangenbehartiger Stichting BREIN is begonnen met het dagvaardingen van enkele grote Nederlandse aanbieders van dit soort abonnementen.

Daar lijkt nu verandering in te komen. De Nederlandse auteursrechtenbelangenbehartiger Stichting BREIN is begonnen met het dagvaardingen van enkele grote Nederlandse aanbieders van dit soort abonnementen. BREIN gebruikt hiervoor een uitspraak van het Europese Hof van Justitie waarbij in een bepaalde zaak is gesteld dat het beschikbaar stellen van een link naar een internetadres waar illegaal content te zien is strafbaar gesteld kan worden. Daarbij heeft de persoon of het bedrijf die de link beschikbaar stelt zelf de plicht om na te gaan of op de beschikbaar gestelde link illegaal content wordt aangeboden. In het geval van dit soort IPTV-abonnementen koopt men via de verkoper een link naar een IPTV-zenderpakket. En deze link is in vrijwel alle gevallen illegaal omdat de zenders die worden aangeboden geen toestemming hiervoor hebben gegeven en dus voor de wederverkoop geen financiële vergoeding krijgen.

BREIN werkt bij de juridische aanpak van IPTV met Nederlandse aanbieders, betaalzenders en contentaanbieders samen. Het dagvaarden heeft al tot succes geleid. BREIN meldt dat één van de grootste aanbieders van illegale IPTV-abonnementen met hen geschikt heeft. Hierdoor moet de verkoper een schadeloosstelling voor gemaakte kosten van tiendduizend euro aan BREIN betalen. Verder zijn de verkoopactiviteiten gestopt, zijn alle klanten via een mail op de hoogte gesteld dat het afgenomen IPTV-abonnement niet meer bekeken kan worden en heeft de verkoper de bron van het IPTV-netwerk aan BREIN bekendgemaakt. Omdat verkopers van illegale IPTV-abonnementen in vrijwel alle gevallen wederverkopers zijn en het IPTV-netwerk niet in hen bezit is, is de kans aanwezig dat nog veel meer kijkers van dit netwerk binnenkort geen beeld meer hebben bij de kanalen van het IPTV-abonnement. Naar verwachting zullen meer door BREIN aangeschreven verkopers van IPTV-abonnementen via een schikking een rechtszaak willen voorkomen.

Omdat veel van dit soort IPTV-abonnementen op jaarbasis vooruit betaald moeten worden, is het nog maar de vraag of het voor kijkers interessant blijft om op deze goedkopere manier van tv te genieten. Daarbij moet duidelijk gesteld worden dat ook het kijken naar en het gebruiken van  illegale IPTV-abonnementen strafbaar is. Mocht BREIN dus achter de klanten van de verkopers komen dan bestaat de mogelijkheid om hier juridisch tegen op te treden. Dus los van de kans dat je vooraf betaald voor iets wat je niet gaat krijgen, bestaat de kans dat het juridisch toetje mede ervoor gaat zorgen dat goedkoper en illegaal tv-kijken een sigaar uit eigen doos gaat worden. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Antwoord

Europol heeft een grote distributeur van zogenoemde IPTV-kanalen ontmanteld. De groep bood via internet illegale toegang tot meer dan duizend televisiezenders.
Het betreft één van de grootste distributeurs van illegale IPTV-zenders, aldus Europol. Tijdens meerdere invallen zijn twaalf mensen gearresteerd. Ook zijn er servers in beslag genomen.

De groep had twee internetproviders in Bulgarije en Spanje in handen. Deze werden gebruikt om de IPTV-zenders in heel Europa aan te bieden.

De distributeur was actief als legitieme provider die gewone zenderpakketten aanbood. Tegelijkertijd beheerden ze echter kleine bedrijven die ook illegale zenderpakketten via de IPTV-servers aanboden. Binnen deze pakketten kregen mensen op niet-legitieme wijze toegang tot bepaalde betaalzenders.
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

Antwoord

(07-04-2017, 16:35)master-magic schreef: Europol heeft een grote distributeur van zogenoemde IPTV-kanalen ontmanteld. De groep bood via internet illegale toegang tot meer dan duizend televisiezenders.
Het betreft één van de grootste distributeurs van illegale IPTV-zenders, aldus Europol. Tijdens meerdere invallen zijn twaalf mensen gearresteerd. Ook zijn er servers in beslag genomen.

De groep had twee internetproviders in Bulgarije en Spanje in handen. Deze werden gebruikt om de IPTV-zenders in heel Europa aan te bieden.

De distributeur was actief als legitieme provider die gewone zenderpakketten aanbood. Tegelijkertijd beheerden ze echter kleine bedrijven die ook illegale zenderpakketten via de IPTV-servers aanboden. Binnen deze pakketten kregen mensen op niet-legitieme wijze toegang tot bepaalde betaalzenders.

Ik betaal mijn digitale tv legaal en dat is het beste.
Antwoord

Aanbieders van illegale IPTV-streams en abonnementen kunnen de borst natmaken. Met het Filmspeler-arrest in de hand begint auteursrechtenbelangenbehartiger Stichting BREIN nu de harde aanpak van verspreiders van illegale IPTV-streams en de verkopers van abonnementsvormen waarbij via illegale streams naar tv-zenders gekeken kan worden. Met deze abonnementen, die rond de honderd euro per jaar kosten, kan men naar duizenden zenders kijken. Hieronder bevindt zich vaak ook een groot Nederland zenderaanbod waaronder de betaalzenders Film1, Ziggo Sport Totaal en FOX Sports. Eerder deze maand claimden Nederlandse aanbieders – waaronder Ziggo, KPN en Canal Digitaal – dat de gezamenlijke aanpak van de aanbieders van illegale IPTV-abonnementen een succes is gebleken.

Aanbieders illegale abonnementen

BREIN zegt dat inmiddels 170 aanbieders van abonnementen waarmee illegale IPTV-streams bekeken kunnen worden met de verkoop gestopt zijn. Onlangs stopte het bedrijf Moviestreamer na sommatie van BREIN en een uitspraak van de rechter met deze verkoopactiviteit. Tot nu toe heeft BREIN 375 advertenties op vraag- en aanbod-sites als Marktplaats laten verwijderen. Met een twintigtal bedrijven is inmiddels een schikking met boeteclausule overeengekomen. Verkopers die vanaf nu doorgaan met de verkoop van illegale IPTV-abonnementen kunnen op een harde aanpak – zowel straf- en civielrechtelijk – van BREIN rekenen.
Antwoord

Google heeft, deels op verzoek van rechthebbenden, honderden internetsites uit de zoekmachine gehaald die illegaal content aanbieden. Het gaat hierbij onder meer om video, films, series en muziek.

Wereldwijd wordt de strijd tegen het openbaar aanbieden en faciliteren van illegaal content groter. In Nederland is vooral Stichting BREIN hier actief mee bezig. Het speerpunt van deze organisatie voor de komende periode is de hardere aanpak van verkopers van illegale IPTV-abonnementen. Maar net als andere auteursrechtenbelangenbehartigers in de wereld wordt ook het zoeken van illegaal content via internetzoekmachines zoals Google nauwlettend in de gaten gehouden.

Honderden sites

Google heeft in de afgelopen periode 786 internetsites die aantoonbaar illegaal content, bestaande uit onder meer video’s, films, series en muziek, aanboden uit de eigen zoekmachine geband. Op deze manier moet het makkelijk vinden en gebruiken van illegaal content wereldwijd bemoeilijkt worden.
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

Antwoord

Ga naar locatie:

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info