Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
panasonic wow

panasonic wow
heb eindelijk nieuw tvke. ene van de gb
oude samsung na 7 jaar plamadienst kapot.
smarttv toch beetje teleurgesteld maar wat een beeld, geluid en prijs 300 euro goedkoper dan vandebor en madam krefelds.nu nog terug prime maar moet wachten
 telenet play more/sport, cd family hd, netflix hd, betv/voo sport/cine+, hd+, film1 , Amazon PRIME
Antwoord

En hoe groot is het beeld scherm?Ik ben ook op zoek naar ne nieuwe.Wa kan die allemaal.Krefel is al duurder dan vdb maar zou wel gemakkelijk zijn heb daar kaarten van.Als ik nu nog een kaart van de gb moet nemen heb er bijna 10 dan krijg ik ze nie meer in mijne portomonee.
Antwoord

(02-12-2012, 19:00)Dimira schreef: En hoe groot is het beeld scherm?Ik ben ook op zoek naar ne nieuwe.Wa kan die allemaal.Krefel is al duurder dan vdb maar zou wel gemakkelijk zijn heb daar kaarten van.Als ik nu nog een kaart van de gb moet nemen heb er bijna 10 dan krijg ik ze nie meer in mijne portomonee.

Bij het vergelijken van dergelijke winkels, moet je 100% dezelfde type nummers vergelijke met de typenummers van de fabrikant. Ik voorspel u ge gaat lang moeten zoeken om dezelfde typenummers terug te vinden, altijd wel 1 of 2 lettertjes verschil.
Veel succes.
Antwoord

Ik zal hoop ik van iemand anders wel een vriendelijker andwoord krijgen.
Antwoord

Als ge een nieuwe tv wil moet ge meer info geven wat je allemaal wil Smile.

Voorbeeld; max prijs van de tv?
Hoeveel hdmi ingangen of minstens?
Moeten er usb ingangen zijn?
Zo van die dingen allemaal?
Moet het ne led zijn of ne plasma enz....
Antwoord

apo;ik wachte eerder op een antwoord van natte maar dat komt blijkbaar ook niet.Wat ik wil,zal toch niet voor direckt zijn denk ik.Want zoals ik al zei begin ik meer en meer richting satelliet te denken en zal een nieuwe tv moeten uitgesteld blijven.Je weet ook hoe krap ik bij kas zit.
Antwoord

(08-12-2012, 09:50)Dimira schreef: apo;ik wachte eerder op een antwoord van natte maar dat komt blijkbaar ook niet.Wat ik wil,zal toch niet voor direckt zijn denk ik.Want zoals ik al zei begin ik meer en meer richting satelliet te denken en zal een nieuwe tv moeten uitgesteld blijven.Je weet ook hoe krap ik bij kas zit.

rustig dimira hij kost 700 euro, is nieuw model met smarttv, 46 inch full hd 4 hdmi,pc, scart component via tussenstuk (erbij) zeer mooi beeld kortom ben tevreden en tgo samsung zeer gebruiksvriendelijk en al vele films gratis kunnen zien va hun video on demand als je de film neemt met reclame (om halfuurke)
leve panasonic,samsung dikke boelen en bij gft bak buiten. dimira kopen jongen geld moet rollen
 telenet play more/sport, cd family hd, netflix hd, betv/voo sport/cine+, hd+, film1 , Amazon PRIME
Antwoord

(02-12-2012, 19:00)Dimira schreef: En hoe groot is het beeld scherm?Ik ben ook op zoek naar ne nieuwe.Wa kan die allemaal.Krefel is al duurder dan vdb maar zou wel gemakkelijk zijn heb daar kaarten van.Als ik nu nog een kaart van de gb moet nemen heb er bijna 10 dan krijg ik ze nie meer in mijne portomonee.

carrefour man carrefour 200 a 300 euro verschil vandeborre
Antwoord

Mijn scherm is wel groter,inch weet ik niet juist 54" of 56" beeldscherm is 118cm.Maar ik had graag een groter model gehad en liever een led,omdat ik nu bij mijn moeder heb gezien dat deze toch een veel beter beeld.Maar ik denk dat er in die grotere tv' tvs geen smart tv's bestaan en zeker geen led's.
Antwoord

(09-12-2012, 21:31)Dimira schreef: Mijn scherm is wel groter,inch weet ik niet juist 54" of 56" beeldscherm is 118cm.Maar ik had graag een groter model gehad en liever een led,omdat ik nu bij mijn moeder heb gezien dat deze toch een veel beter beeld.Maar ik denk dat er in die grotere tv' tvs geen smart tv's bestaan en zeker geen led's.

carrefour samsung 60' 999€ met smart
Antwoord

Ga naar locatie:

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info