Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
meerdere aanbieders videoland bij unlitimed

videoland unlitimed bij meerdere aanbieders
waarom volgt belgie niet aub:
VIDEOLAND UNLIMITED BIJ MEER AANBIEDERS

De all you can watch-videodienst Videoland Unlimited van RTL Nederland komt bij steeds meer aanbieders direct via de interactieve tv-decoder beschikbaar.

Videoland Unlimited is op dit moment nog niet direct via internet te abonneren. RTL Nederland hoopt in de komende maanden het afnemen van abonnementen en direct gebruik via pc, mac, laptop, tablet en smartphone als volwaardige Over The Top-dienst in Nederland mogelijk te maken. De online videodienst kan nu alleen via enkele tv-aanbieders via de interactieve tv-decoder gebruikt worden. Via Videoland Unlimited kan met tegen een vast bedrag per maand onbeperkt naar films en series kijken. Het aanbod bestaat uit meer dan tweeduizend titels. In Nederland biedt het Amerikaanse Netflix ook soortgelijke diensten aan. Het aantal titels bij Netflix ligt echter lager dan Videoland Unlimited. Netflix heeft echter meer aansprekend Amerikaans content waaronder series die in opdracht van Netflix gemaakt zijn en dus exclusief via deze videodienst te zien zijn.
TELFORT VOEGT VIDEOLAND UNLIMITED TOE

KPN was in november de eerste aanbieder die via haar Interactieve TV-platform Videoland Unlimited aanbod. Al snel volgde het KPN-merk XS4All, dat feitelijk van hetzelfde interactieve platform als KPN Interactieve TV gebruikmaakt. In december kwam Videoland Unlimited op de Zeeuwse kabel bij Delta Kabel beschikbaar. Nu volgt een Telfort – een ander KPN-merk – met het aanbieden van Videoland Unlimited. Telfort maakt in tegenstelling tot XS4All gebruik van de tv- en radiodiensten van Glashart Media. Dit bedrijf is ook eigendom van KPN en biedt haar diensten via glasvezelnetwerken van Reggefiber aan.
www.radiosite.eu www.master-magic.be telenet play, cd basis hd, netflix hd 
Antwoord

omdat RTL Nederland de rechten heeft over die films en site en naam enz.
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

CD,TVV,TNTSat,HD+,dvb-t2 konig FTA20

Antwoord

nochthans in belgie hebben ze ook een website voor vod?
Antwoord

(19-01-2014, 17:41)natte schreef: nochthans in belgie hebben ze ook een website voor vod?

is een andere hé Wink
zijn meestal niet dezelfde films enzo.
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

Antwoord

Vandaag mail gehad van hen dat ze in België ook gaan starten en krijg proefabonnement.. In Holland zijn ze concurrent van Netflix. Maar kan niet op ingaan. Heb nu ook op ms ABO en te veel geld anders. Ik denk nu wel dat Netflix niet meer lang zal duren voor ze ook met een ABO komen.. Toch wel goed nieuws voor ons filmliefhebbers. Maar je kan niet alles nemen.
Antwoord

Beste filmliefhebber,

Op http://www.videoland.com heb je aangegeven graag op de hoogte te worden gehouden van Videoland Unlimited, onze nieuwe dienst waarbij je onbeperkt films en series kunt kijken voor een vast bedrag per maand. Daarom sturen wij je deze e-mail.

Voordat we de rode loper uitrollen en Videoland Unlimited officieel van start gaat, ontvang je binnenkort een uitnodigingsmail om alvast kennis te maken met Videoland Unlimited. Je behoort hiermee tot de allereerste groep gebruikers die kennismaakt met Videoland Unlimited. Hiervoor mailen we je spoedig een persoonlijke activatielink!

Met deze link kun je alvast gratis gebruik maken van onze dienst. Het enige dat we van jou vragen is korte feedback. Met jouw waardevolle tips kunnen we Videoland Unlimited nog beter maken.

Bedankt voor je interesse en geduld!

Hartelijke groet,

Videoland Unlimited
Antwoord

in heel dat bericht kan ik niet opmaken dat ze naar belgie komen
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

Antwoord

(29-04-2014, 23:22)master-magic schreef: in heel dat bericht kan ik niet opmaken dat ze naar belgie komen

voor windows computers :
Kan ik films bekijken vanuit het buitenland?
Het is alleen mogelijk films te bekijken vanuit Nederland en België. Klik in het betaalscherm op de Belgische vlag indien je uit België komt. De voor België geschikte betaalmethodes worden dan getoond.

staat onderaan bij veelgestelde vragen
Antwoord

(29-04-2014, 23:49)zorro123 schreef:
(29-04-2014, 23:22)master-magic schreef: in heel dat bericht kan ik niet opmaken dat ze naar belgie komen

voor windows computers :
Het is alleen mogelijk films te bekijken vanuit Nederland en België. Klik in het betaalscherm op de Belgische vlag indien je uit België komt. De voor België geschikte betaalmethodes worden dan getoond.

Online miss wel,maar in dit bericht hier zag ik ee niks van vernoemd worden.
Je moet al op die site gaan zoeken er naar Wink
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

Antwoord

(29-04-2014, 23:49)zorro123 schreef:

voor windows computers :

Videoland Unlimited is niet beschikbaar via de webversie van videoland of de app op een smart-tv. (voor windows computer betalen per film)
Antwoord

Ga naar locatie:

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info