Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
zenders

zenders
master jij hebt telesat is dat de moeite?dank
www.radiosite.eu www.master-magic.be telenet play, cd basis hd, netflix hd 
Antwoord

als je van franse zenders houd is dat de moeite,maar zelf kijk ik er amper naar,
ga dat opzeggen denk ik.
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

CD,TVV,TNTSat,HD+,dvb-t2 konig FTA20

Antwoord

(02-01-2013, 01:07)master-magic schreef: als je van franse zenders houd is dat de moeite,maar zelf kijk ik er amper naar,
ga dat opzeggen denk ik.

kan je uw kaart niet doorgevenAngel
Antwoord

natte da word dan wel betalen héBig Grin.Aan vriendjes politiek doen we hier niet.
Antwoord

(08-01-2013, 11:53)Dimira schreef: natte da word dan wel betalen héBig Grin.Aan vriendjes politiek doen we hier niet.

jammer en grote tv nu gekocht?
Antwoord

Nee nog niet er stond nog maar 675€ op mijn kaart van krefel en ik vroeg een verhoging tot 2000€.Zo dat ik hem kon betalen op afbetaling.Ik heb nu al 1000€ van mijn vader losgekregen. En heb nog eens 600€ afgehaald van een andere kaart,maar nu kom ik er nog niet dus ga ik morgen nog juist eens zien hoeveel ik nog moet hebben.En zaterdag ga ik na krefel voor een samsung led 3D smart 140cm.
Antwoord

(10-01-2013, 20:35)Dimira schreef: Nee nog niet er stond nog maar 675€ op mijn kaart van krefel en ik vroeg een verhoging tot 2000€.Zo dat ik hem kon betalen op afbetaling.Ik heb nu al 1000€ van mijn vader losgekregen. En heb nog eens 600€ afgehaald van een andere kaart,maar nu kom ik er nog niet dus ga ik morgen nog juist eens zien hoeveel ik nog moet hebben.En zaterdag ga ik na krefel voor een samsung led 3D smart 140cm.

hee ga naar carrefour staat actie van smart fullhd 60 inch voor 999 wel stationwagon meebrengen
Antwoord

(10-01-2013, 20:35)Dimira schreef: Nee nog niet er stond nog maar 675€ op mijn kaart van krefel en ik vroeg een verhoging tot 2000€.Zo dat ik hem kon betalen op afbetaling.Ik heb nu al 1000€ van mijn vader losgekregen. En heb nog eens 600€ afgehaald van een andere kaart,maar nu kom ik er nog niet dus ga ik morgen nog juist eens zien hoeveel ik nog moet hebben.En zaterdag ga ik na krefel voor een samsung led 3D smart 140cm.

zijn mijn zaken niet maar toch oppassen met kredietCool
Antwoord

(12-01-2013, 21:03)natte schreef:

Daar heb je gelijk in.
Dimira, is het wel verstandig om dit te kopen als het op afbetaling moet? Heb je het wel echt nodig?
Antwoord

(12-01-2013, 21:06)warregubbi schreef:
(12-01-2013, 21:03)natte schreef:

Daar heb je gelijk in.
Dimira, is het wel verstandig om dit te kopen als het op afbetaling moet? Heb je het wel echt nodig?

als hij het kanbetalen gun ik het hem zijn mijn zaken niet. maar dimira kan altijd op mijn hulp rekenen. heeft al veel meegemaakt.
Antwoord

Ga naar locatie:

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info