Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
zenders

zenders
(12-01-2013, 21:10)natte schreef:
(12-01-2013, 21:06)warregubbi schreef:
(12-01-2013, 21:03)natte schreef:
(10-01-2013, 20:35)Dimira schreef: Nee nog niet er stond nog maar 675€ op mijn kaart van krefel en ik vroeg een verhoging tot 2000€.Zo dat ik hem kon betalen op afbetaling.Ik heb nu al 1000€ van mijn vader losgekregen. En heb nog eens 600€ afgehaald van een andere kaart,maar nu kom ik er nog niet dus ga ik morgen nog juist eens zien hoeveel ik nog moet hebben.En zaterdag ga ik na krefel voor een samsung led 3D smart 140cm.

zijn mijn zaken niet maar toch oppassen met kredietCool
Daar heb je gelijk in.
Dimira, is het wel verstandig om dit te kopen als het op afbetaling moet? Heb je het wel echt nodig?

als hij het kanbetalen gun ik het hem zijn mijn zaken niet. maar dimira kan altijd op mijn hulp rekenen. heeft al veel meegemaakt.

Dat is net het punt, hij heeft er blijkbaar (tenzij ik het helemaal verkeerd zie) niet echt het geld voor, dan is het niet zo heel verstandig naar mijn mening. Maar ja; het is zijn geld en zijn keuze uiteraard.
Antwoord

(12-01-2013, 21:13)warregubbi schreef:
(12-01-2013, 21:10)natte schreef:
(12-01-2013, 21:06)warregubbi schreef:
(12-01-2013, 21:03)natte schreef:
(10-01-2013, 20:35)Dimira schreef: Nee nog niet er stond nog maar 675€ op mijn kaart van krefel en ik vroeg een verhoging tot 2000€.Zo dat ik hem kon betalen op afbetaling.Ik heb nu al 1000€ van mijn vader losgekregen. En heb nog eens 600€ afgehaald van een andere kaart,maar nu kom ik er nog niet dus ga ik morgen nog juist eens zien hoeveel ik nog moet hebben.En zaterdag ga ik na krefel voor een samsung led 3D smart 140cm.

zijn mijn zaken niet maar toch oppassen met kredietCool
Daar heb je gelijk in.
Dimira, is het wel verstandig om dit te kopen als het op afbetaling moet? Heb je het wel echt nodig?

als hij het kanbetalen gun ik het hem zijn mijn zaken niet. maar dimira kan altijd op mijn hulp rekenen. heeft al veel meegemaakt.

Dat is net het punt, hij heeft er blijkbaar (tenzij ik het helemaal verkeerd zie) niet echt het geld voor, dan is het niet zo heel verstandig naar mijn mening. Maar ja; het is zijn geld en zijn keuze uiteraard.
tja ik zou het persoonlijk niet doen maar als dat je enige moegelijkheid is.
www.radiosite.eu www.master-magic.be telenet play, cd basis hd, netflix hd 
Antwoord

Ik heb een macbook pro op krediet besteld; uiteraard bekijk ik eerst of ik geen enkel probleem zal hebben met dat weliswaar geen al te groot bedrag per maand te kunnen betalen. Ik betaal geen rente ook dus ik betaal geen euro meer + tis niet ieder jaar zo ik een andere laptop koop Smile. Ik ben er niet zo zot van om meteen alles cash te gaan geven en dan maanden nikske meer kan doen, her en der eens een verspreiding doen van een paar dingetjes Smile, zolang ik geen rente moet betalen mij nie gelaten ze.

Aan mijn ouders zoveel geld vragen voor een tv ofzo doe ik liever niet, mochten ze dit doen voor mij krijgen ze alles uiteraard tot de laatste cent terug, zou er nog aan mankeren.
Antwoord

kunnen we on topic blijven aub,gaat hier om zenders van Telesat en men is hier al bezig van op afbetaling dingen kopen Undecided
www.radiosite.eu
www.master-magic.be
www.radiosite.be

CD,TVV,TNTSat,HD+,dvb-t2 konig FTA20

Antwoord

(12-01-2013, 22:16)master-magic schreef: kunnen we on topic blijven aub,gaat hier om zenders van Telesat en men is hier al bezig van op afbetaling dingen kopen Undecided

Ja, master ,laat het a.u.b niet worden zoals indertijd op dat vorige forum (je weet wat ik bedoel hé).

Géén flauwe kul hier a.u.b.
Antwoord

(12-01-2013, 22:16)master-magic schreef: kunnen we on topic blijven aub,gaat hier om zenders van Telesat en men is hier al bezig van op afbetaling dingen kopen Undecided

master gelijk sorryyy
www.radiosite.eu www.master-magic.be telenet play, cd basis hd, netflix hd 
Antwoord

Ga naar locatie:

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info